jaja daar is ie dan hoor!:) - Reisverslag uit Mamoudzou, Mayotte van Caro Adrichem - WaarBenJij.nu jaja daar is ie dan hoor!:) - Reisverslag uit Mamoudzou, Mayotte van Caro Adrichem - WaarBenJij.nu

jaja daar is ie dan hoor!:)

Door: caroadrichem

Blijf op de hoogte en volg Caro

08 Februari 2011 | Mayotte, Mamoudzou

hallo lieve mensjes!

Caro is alive!!! Ik zal beginnen bij het begin (anders wordt het iets te verwarrend..)

Ik vloog om half tien en kwam om half tien aan (huh?) Het leek echt alsof ik maar 5 minuutjes in het vliegtuig had gezeten en daar was ik al! Het was echt een *piep* eind lopen om mn grote koffer op te halen, maar ik hield vol en ben er uiteindelijk gekomen. Toen ik naar naar de uitgang liep stond Alex (moeder) mij op te wachten. Alex is echt zoo lief! En ze praat ook erg gezellig en is ook oprecht geïnteresseerd. Het was ongeveer een uurtje rijden van het vliegtuig naar het huisje. Echt toen we het dorp inreden leek het net of ik in de film "The holiday" zat. De huizen zijn zooo mooi en schattig! We reden naar huis en ik ging wel meteen mn spulletjes uitpakken, zodat het echt mn eigen kamer werd. We haalden de kinderen op van school, eerst Milly en Anna, daarna Ted. De kinderen waren echt maar 5 minuutjes verlegen en daarna wilden ze alles van me weten en de heletijd op schoot zitten haha! We gingen thuis X-boxen en alledrie wilden ze bij mij in het team (wat niet echt slim is, want ik ben niet zo goed in X-box spelletjes...xD) Wat wel heel apart is hier, is dat eerst de kinderen eten en daarna pas de ouders. Dus ze eten bijna nooit samen!

Vandaag heb ik samen met Alex de kinderen naar school gebracht en ging ik daarna naar een cafeetje in het dorp om andere au-pairs te ontmoeten en dat is gelukt!:) Zij zijn ook erg aardig! Daarna heb ik samen met Janina (au-pair uit Duitsland) de honden uitgelaten. Waar ik echt nog aan moet wennen is dat ze andersom rijden op de wegen. Ik stapte ook eerst aan de verkeerde kant van de auto in.....snugger..maar goed daar wen ik nog wel aan:)

Spreek jullie allemaal snel!!!!
Liefsxxxxxxxxxxxxxxxx Caro

Ps. Ik zal zo snel mogelijk foto's erop zetten!

  • 08 Februari 2011 - 15:59

    Jelliebellie:

    JOEHOE!

    Klinkt echt super!
    Wat fijn dat jij je zo welkom voelt. Is je kamer groot?
    Zijn de honden een beetje lief? (daar bedoel ik mee: niet zoveel kwijl, sleperig en veel haren verliezen?!)

    Volgens mij heb je het super naar je zin?

    Vele kussennnnnn
    Jelts

  • 09 Februari 2011 - 17:18

    Caro Adrichem:

    Heeeeej!
    Haha nee het huis is niet zo heeeel groot, denk ongeveer net als thuis:) En de honden zijn echt heel lief, soms
    een beetje erg druk, maar ze luisteren goed. Ben vandaag naar High Wycombe wezen lunchen met 3 andere au-pairs en was
    erg gezellig:) De kinderen, vooral Milly, willen me overal graag mee helpen, dus dat is echt heel lief.

    We moeten snel even gaan skypen!
    En hoe is het met jou???????

    Kusxxxxxx

  • 11 Februari 2011 - 11:30

    Jamie:

    Hey Caar!

    Wat klinkt het goed zeg :)! Fijn dat iedereen zo aardig is!

    Ik ga je site goed in de gaten houden :)!

    Veel liefs

  • 12 Februari 2011 - 11:16

    Aja:

    Hé Caro,
    Wat leuk om je avontuur op deze manier te kunnen volgen. Geniet van je tijd daar. Leuke aupair voor de kindjes. Veel plezier en groetjes uit een nat, grauw Assendelft.

  • 13 Februari 2011 - 14:25

    Wil:

    Lieve Caro,
    Nu zitten we allebei in het buitenland.
    Ik zal je vast vertellen dat het heeeeeeeeel erg zal bevallen.
    Niet dat het thuis niet leuk is/was, maar lekker in een ander is is nog veuls leuker!!!
    Geniet lieverd, van deze heerlijke tijd.
    Dikke Franse kus van Wil.

  • 13 Februari 2011 - 17:11

    Irene:

    Lieve Caro, wat leuk om te lezen!
    Geniet ervan enne...ik pas wel op je moeder!
    Liefs, Irene

  • 15 Februari 2011 - 19:13

    Els Greening:

    Hey Caro,
    kwam net je verslag tegen,leuk hoor.
    Zo blijven we lekker op de hoogte van je leventje in London!
    Al pork pies gegeten??en de fish and chips??
    liefs...Els

  • 20 Februari 2011 - 12:20

    Daphne:

    Hee Caar, hoe gaat het met je? Het is zo te horen echt superleuk daar!! Ben je al in de stad London geweest? Echt superleuk he? Zet je snel de foto's erop?, ik ben heel erg beniewd! Onwijs veel plezier nog!! Xxx Daphne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mayotte, Mamoudzou

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2011

Eerste deel

13 Maart 2011

daar ben ik weer!

21 Februari 2011

Klik, lees en comment:)

08 Februari 2011

jaja daar is ie dan hoor!:)
Caro

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1257
Totaal aantal bezoekers 7840

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: