daar ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Caro Adrichem - WaarBenJij.nu daar ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Caro Adrichem - WaarBenJij.nu

daar ben ik weer!

Door: caroadrichem

Blijf op de hoogte en volg Caro

13 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallooo!

Mijn dagen hier krijgen nu al een ritme, gelukkig! En weet ik al wat en hoe ik alles moet doen. De ouders en kinderen zijn ontzettend lief en kan ongelovelijk met ze lachen.
Vooral Ted (de vijf jarige) is erg gezellig en heeft veel acties waar ik mijn lach niet van ik kan houden:) Dan heeft hij weer eens een goed idee en gaat hij op een bureau stoel staan en laat hem draaien....je weet al wat er gebeurd...en jawel hoor, BOEM! hij ligt ernaast. Alleen denk je dan dat hij in huilen uitbarst, maar nee hoor, hij kijkt je eerst verbaasd aan en begint dan te lachen. Wat mij weer aan het lachen maakt:P Vaak als ik even de andere kant op kijk, hoor ik achter mij KABOEM! en Ted ligt op de grond, geen idee hoe hij daar beland is! Gelukkig gaat het met Milly nu ook al een stuk beter met haar sleutelbeen. Ze kan nu zowat weer alles doen en heeft er bijna geen last meer van:)

Afgelopen weekend ben ik voor mijn derde keer weer naar Londen geweest. Ik ging met Ariane en Marine, zeer toeristisch, in de Londen Eye. Wat erg mooi was! Want we hadden een perfecte dag uitgekozen met schitterend weer:D Ook ben ik in de Pineapple dance studios geweest. En vanaf nu ga ik er elk weekend dansen! Waar ik echt heeeeeel blij mee ben! EINDELIJK WEER DANSEN!

Waar ik nu echt naar uitkijk is 24 maart, want dan ga ik met de moeder (Alex) naar Swanlake in Londen! Daar kan ik echt niet meer op wachten. Zeker zal ik daar ook nog over schrijven. Tot nu toe gaat het hier zn gangetje:) En ben ik zeer tevreden.

Tot mijn volgende avonturen! Xxxx

  • 14 Maart 2011 - 20:51

    Jelle:

    Heey Caro,
    Goed bezig, zo te lezen heb je het aardig naar je zin! Spreek je al vloeiend Engels ;) ? Nog heel veel plezier daro, x Jelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2011

Eerste deel

13 Maart 2011

daar ben ik weer!

21 Februari 2011

Klik, lees en comment:)

08 Februari 2011

jaja daar is ie dan hoor!:)
Caro

Actief sinds 03 Feb. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 7842

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: